מאמרים

איך להגיע לאורגזמה נשית

אישה נהנת מאורגזמה נשית
()

אם ייחלת ואף פעם לא הגעת אליה או אם את מגיעה אליה רק לעיתים רחוקות, המאמר הזה הוא בשבילך. כל מה ששווה לדעת על אורגזמה נשית ואיך להגיע אליה, אתן מוזמנות לקרוא במאמר שלפניכן.

איך להגיע לאורגזמה נשית

אורגזמה היא הגעה לשיא העונג, אבל עבור נשים רבות היא סוג של מבוך. הן זקוקות לניסיונות וחיפושים עד שהן מגיעות אל הקתרזיס המיוחל. חלקן יוצאות למסע של חיפוש ולומדות מהניסיון בתהליך של ניסוי וטעיה. גם לגבי מה שלא עובד.
אין מה לעשות, אורגזמה נשית היא סוג של טכניקה. יש סיבות שונות למה לנשים אין את המיומנות הטכנית להגיע לאורגזמה או מדוע הן כל כך קרובות אך מאבדות אותה לפני שהיא מגיעה. במאמר זה נעסוק בדרכים להגיע לאורגזמה, פחות בסיבות למה זה לא הולך.

סוגי אורגזמה נשית

בעיקרון, כל אחת יכולה להגיע לאורגזמה מבחינה פיזיולוגית והשלב הראשון בדרך אליה היא לעשות הכרות נעימה ונחמדה עם הגוף שלנו. כדי להתחיל, נתוודע לכמה מסוגי האורגזמות הקיימים:

אורגזמה דגדגנית

הדגדגן מכיל יותר מ-8,000 קצות עצבים והוא נוצר למטרה אחת בלבד, לעינוג האישה. זוהי מהותו. לכן לא כדאי להתעלם ממנו וכאשר רוצים לדעת איך להגיע לאורגזמה נשית, רצוי להתחיל אתו. כדי להגיע לאורגזמה דגדגנית, אפשר להתחיל באוננות עצמית ולשלב אביזרי מין לאישה כדי להגביר את הגירוי ולהעצים את האורגזמה.

אורגזמה וגינאלית

כאשר איבר המין של הגבר חודר לנרתיק נוצר גירוי עצבי אשר לוחץ את הרחם כלפי מטה וגורם לריגוש וגירוי. שילוב של חדירה עם גירוי הדגדגן הוא שילוב מנצח ואצל נשים רבות זו האורגזמה האולטימטיבית. התשובה לשאלה איך להגיע לאורגזמה נשית וגינאלית היא שיש לקיים יחסי מין בתנוחה שתאפשר את החדירה העמוקה ביותר ויצירת חיכוך מלא של בסיס איבר המין בעת החדירה.

אורגזמה של נקודת הג'י

נקודת הג'י היא גוש קטן של קצות עצבים ובלוטות והוא ממוקם בסמוך לשופכה הנשית, אזור הטלת השתן. נקודת הג'י אפופת מסתורין ואפשר לחוש בה רק באמצעות חדירה או על-ידי לחץ מסוים על הנרתיק. בסוג כזה של אורגזמה חלק מהנשים מפרישות נוזל שקוף הידוע כשפיכה נשית. זהו אינו שתן אלא המקבילה הנשית של השפיכה הגברית.

איך מגיעים לשפיכה נשית?

ההערכה היא כי רק אחוז קטן מאוד של נשים חוו שפיכה נשית, או השפרצה נשית כפי שנהוג לקרוא לה. מדובר בזרימה, שטף פתאומי המורגש באיבר המין הנשי.
איך מגיעים לשפיכה נשית? הסוד הוא בשחרור. הרבה נשים מכווצות את הגוף כאשר הן מגיעות לאורגזמה אבל בשביל שפיכה, הגוף צריך להיות משוחרר לחלוטין.
כאמור, ההשפרצה הנשית מגיעה מאזור נקודת הג'י. כדי לדעת איך מגיעים לשפיכה נשית צריך לדעת לזהות שתי נקודות. האחת, את נקודת הג'י, אליה מגיעים באמצעות כיפוף האצבע או שתי אצבעות, בצדו הקדמי של הנרתיק, והשנייה נקודת הזמן בו רגע הפורקן קרוב. כאשר שתי הנקודות הללו מתאחדות מגבירים את מהירות התנועה על נקודת הג'י, את עומק המגע ואת הלחץ על האזור. ואז מתרחש הנס.

כדי לדעת איך להגיע לאורגזמה נשית כדאי להכיר לעומק את סוגי האורגזמות ולהתחיל בהתנסות פיזית כדי לדעת מה הגוף אוהב ואיך לחוות הנאה אורגזמית. אחרי זה החיים יראו אחרת. וגם תוכלי סוף סוף להדריך את בן או בת זוגך איך לענג אותך. G69 חנות סקס בפתח תקווה תשמח להכיר לכן מגוון אביזרי מין שיעזרו לך בדרכך לאורגזמה המושלמת.

/ 5.