מאמרים

טבעת רטט – לאורגזמות וחוויות בלתי נשכחות

()

מה היא טבעת רטט?

טבעת רטט, היא טבעת המשמשת כדי לייצר לחץ על הפין בעת קיום יחסי מין, במטרה לעזור לו להישאר זקוף לאורך זמן בעזרת שליטה בזרם הדם העושה את דרכו לפין ויכול להקדים את רגע השפיכה. טבעת הרטט משמשת גם לגירוי האישה במהלך קיום יחסי המין ולהפוך את המשימה הכמעט בלתי אפשרית, שהיא האורגזמה הנשית, למשימה קלה בהרבה. אז הבה נעבור על כל ההשפעות של טבעת הרטט על האישה, כל ההשפעות על הגבר ונציץ בקטלוג הרחב של 69G – חנות סקס בפתח תקווה.

טבעת רטט

השפעות טבעת הרטט על האישה

אם אתה יודע משהו על האורגזמה הנשית, אתה בוודאי יודע שהאורגזמה הנשית מתחלקת לשלוש: אורגזמה בעת חדירה, אורגזמה מהדגדגן ואורגזמה משולבת. אך האם ידעת שרוב הנשים אינן מסוגלות להגיע לאורגזמה מחדירה בלבד? למעשה, 70%-90% מהנשים אינן יכולות להגיע לאורגזמה מחדירה בלבד וחלקן נאלצות להשתמש באביזרי מין לאישה. נשים רבות חושבות שהן אינן מסוגלות להגיע לאורגזמה בכלל, אבל האמת היא שרוב הנשים יגיעו לאורגזמה בעזרת הדגדגן יותר מכל דרך אחרת, זה למה אנחנו דואגים לכן לאביזרים לעינוג הדגדגן. לבסוף, ההשפעה הפנומנלית של טבעת הרטט על הדגדגן הוא ההופך את החוויה לבלתי נשכחת עבור נשים רבות.

השפעות טבעת הרטט על הגבר

מעבר להשפעה הפסיכולוגית על הגבר בעת קיום יחסי מין עם טבעת רטט, שכן הטבעת תורמת להנאתה של האישה ובכך באפן ישיר משפיעה על התחושה של הגבר. הטבעת יוצרות לחץ על בסיס הפין מה שנותן הנאה מירבית מתחושת הרטט, ומעבר לכך גורמת למניעה של הדם להגיע אל הפין וגורמת לזקפה להימשך לזמן ארוך יותר כמו בשימוש במשאבות פין ואקום. גברים רבים מציינים גם שהלחץ שנוצר על הפין מטבעת הרטט גורם לפין שלהם להיראות עבה יותר, ולזקפה להיות קשיחה יותר.

הטבעות של 69G

בתוך הקטלוג הרחב של האתר לאביזרי מין של 69G ניתן למצוא טבעות רטט שונות לרמות שונות של הנאה, החל מטבעות רטט קלאסיות ללא תוספים מיוחדים ועד טבעות רטט עם תוספים לגירוי הדגדגן ותוספים לחדירה אנאלית. אבל איך בוחרים טבעת רטט? ראשית הטבעת צריכה להתאים לךולפרטנרית שלך ולהיות נוחה לשימוש. כדי לעשות סדר בבלגן, הנה 3 טבעות בעלות אפקטים שונים, וברמות שונות של שדרוגים כדי שתוכלו לבחור טבעת מושלמת עבורכם:

טבעות רטט g69

טבעת רטט מסיליקון

את הטבעת הזאת נגדיר בתור טבעת רטט "פשוטה". הטבעת עשויה מסיליקון רפואי ברמה גבוהה והיא בעלת 2 מצבי רטט שונים בעוצמה בינונית וחזקה. היא עמידה במים ומתאימה לאלה מאיתנו שאוהבים להחליף את המיטה במקלחת.

טבעת "Powe Clit" ארנב

הטבעת הזאת היא כבר עליית מדרגה מהטבעת הקודמת, שכן יש בה תוסף בצורת ארנב המיועד לגירוי הדגדגן. הטבעת מגיעה עם רמת רטט גבוהה אחת.

טבעת "השילוש הקדוש" עם חדירה אנאלית

הטבעת הזאת לא מתאימה לכל אחד. שכן היא כוללת חדירה אנאלית ולא כל פרטנרית תהנה מהנושא. טבעת הרטט מעניקה 3 פעולות בו זמנית, חדירה וגינלית של הפין בתוספת 7 מצבי רטט שונים, תוסף רטט לדגדגן וחדירה אנאלית. גם הטבעת הזו עשויה מסיליקון רפואי איכותי במיוחד והיא עמידה במים.

לסיכום, טבעת הרטט מספרת סיפור של חוויות אינטימיות, קרבה וחיבור, וכמובן – רגעים של נאה ואורגזמות מרתקים. בעזרת טבעת רטט, אתם יכולים לחקור, להתנסות ולגלות תחושות ורגשות חדשים. לכן, אל תחכו יותר – הגיע הזמן להתחיל לחוות את האושר, החושניות והעוצמה של טבעות רטט. קנו טבעת היום, והכינו את עצמכם לחוויות ולאורגזמות שלא תשכחו!

/ 5.