מאמרים

מה זה פלאשלייט ולמה אתם חייבים לנסות

()

מכשירים לאוננות גברית נמצאים בשוק כבר שנים רבות, אך מרבית הגברים עדיין לא רכשו לעצמם מכשיר שכזה, בין אם מבורות או מבושה. אבל באוננות אין בושה, ולכן הגיע הזמן שתכיר את הפלשלייט, החבר הכי טוב החדש שלך.

מה זה פלאשלייט?

פלאשלייט הוא מכשיר האוננות הקרוב ביותר לפות אנושי. פלשלייט (פנס באנגלית) מקבל את שמו בשל צורתו, שמבחוץ נראית בדיוק כמו פנס רגיל לחלוטין, אך מבפנים בנוי כמו פות אנושי של ממש.
הפלשלייטים עשויים ברובם מחלק פנימי רך וגמיש, עם חברבורות קטנות המדמות פות אנושי.
כדי להשתמש בפלשלייט בצורה הטובה ביותר, מומלץ למלא את חלקו הפנימי בחומר סיכה על בסיס מים, ולמרוח חומר סיכה גם על פתח הכניסה והפין. לאחר מכן כל מה שנותר לעשות זה להכניס את הפין הזקור אל המכשיר ולהשתמש בו כפי שהיית משתמש ביד, לאוננות משובחת.

השימוש בפלשלייט יעזור לך להחזיק יותר זמן!

ישנם אינספור יתרונות לשימוש בפלשלייט, ראשית ההרגשה היא טובה בהרבה מאוננות ידנית או שימוש במכשירי אוננות אחרים, ושנית, הפלשלייט יכול להיות מכשיר מצוין לאימון כוח הסיבולת שלך. בגלל קרבתו המלאכותית לאנטומיה הנשית, הוא מאפשר לנו "להתאמן" על דחיית הגמירה מבלי לחוות את הלחץ לסיפוק הצד השני המלווה ביחסי מין. אז איך עושים את זה?

כאשר אנחנו נמצאים בתוך הרגע אנו עלולים להמשיך ולדחוף חזק יותר ויותר מבלי להתרכז בתחושות הפנימיות שלנו ומבלי שנשים לב, כבר הגענו לנקודת האל חזור והגענו לאורגזמה. בעת השימוש בפלשלייט תוכלו להתרכז בתחושות הפנימיות שלכם בלבד ולהבין איפה פוגשת אתכם נקודת האל חזור ואיך אפשר לעכב אותה ככל האפשר. המפתח באימונים האלה הוא להרגיש את עצמך ולהבין איזה תחושות מקרבות אותך לנקודת הגמירה ואיזה תחושות יכולות להרחיק את נקודת הגמירה ממך.

רק הפלאשלייטים של 69G יביאו אותך לקו הסיום

לאתר אביזרי המין 69G יש את המבחר הגדול ביותר של אביזרי מין לגבר בכלל, ופלשלייטים בפרט. כשנכנסים לאתר שלהם קל נורא להתבלבל מהמבחר העצום ולהיאבד בקטלוג המפואר שלהם, אז בואו נעשה לכם סדר לגבי 3 סוגים השונים של פלשלייטים הנמכרים באתר של 69G.

 פלשלייט "רגע מתוק" ראליסטי לאוננות

זהו פלשלייט פשוט יחסית, והוא מצוין לאימונים על כוח הסיבולת שלך שכן הוא לא מלווה ברטט או חימום ויכול לדמות את הפות האנושי בצורה הטובה ביותר. הפלשלייט בנוי מסיליקון סייבר סקין איכותי, המדמה בדיוק גבוהה אתך גוף האישה. הפלשלייט הזה הוא "למתחילים" שרוצים להתנסות במוצר בצורה הסטנדרטית שלו.

פלאשלייט "BUSSY" עם רטט

כאן כבר עברנו שלב לפלשלייט מתקדם יותר בעל מנוע עם דרגות רטט משתנות, כדי שתוכל לשלוט בעצמך ברמת ההנאה שמתאימה לך. גם המוצר הזה מיוצר מסיליקון סייבר סקין שהוא החומר הטוב ביותר לדימוי האנטומיה הנשית.

פלשלייט רוטט ויונק "Vivek"

עם על הפלשלייט הראשון אמרנו שהוא פלשלייט "למתחילים", זה ללא כל ספק פלשלייט "למתקדמים". הפלשלייט הזה רוטט ב9 רמות שונות וכולל 3 עוצמות יניקה שונות להנאה מוגברת במיוחד ואם זה לא היה מספיק, במכשיר קיים חיבור לאוזניות לשמיעת קולות גניחה.

לסיכום

השימוש בפלאשלייט ישנה לחלוטין את חווית האוננות שלך, המבנה הפנימי שלו נועד כדי לחקות בדיוק מופתי את פנים הפות האנושי והוא מגיע במגוון דגמים בעלי איכויות שונות. השימוש בפלשלייט יכול להוות אימון אמיתי לדחיית השפיכה ולשפר גם את חיי המין שלך. אם אתם רוצים למצוא פלאש לייט שיתאים לכם תוכלו למצוא אחד באתר של 69G , שם יש מגוון רחב של פלשלייטים רוטטים, מחממים, ואפילו יונקים כדי להביא את חווית האוננות שלכם לקצה.

לרכישה ממגוון הפלאשלייטים באתר >>

/ 5.