מאמרים

נקודת הג׳י של הגבר

נקודת הג'י של הגבר
()

דובר רבות על נקודת הג׳י ועדיין, יש בה המון מן הנסתר. גם ב-2023 חוקרים רבים מתווכחים בנוגע למיקומה של נקודת הפלאים הזו, וכשזה מגיע לנקודת הג׳י הנשית – עדיין ישנו ויכוח סוער האם היא כלל קיימת. אבל כאן אנחנו נותנים למקום לנקודה חשובה לא פחות: נקודת הג׳י הגברית.

לצערנו, לא מעט גברים חוששים לצאת למסע של חקירת העונג המינית שלהם שתאפשר להם לגלות את ההנאה המרובה שאותה נקודה יכולה לעורר. אבל מהי אותה נקודת ג׳י? איפה היא ממוקמת בגוף? האם היא נמצאת אצל כל גבר וגבר? ומהם המוצרים שיכולים לעזור לגברים להנות ממנה באופן המלא ביותר? כל התשובות מחכות לכם ממש כאן למטה.

מהי נקודת הג׳י הגברית?

כפי שאתם בטח יודעים, נקודת הג׳י הגברי היא נקודה מיוחדת בגוף הזכרי אשר המגע שלה נחווה כנעים ומענק במיוחד. מדובר באזור פנימי, המתחבא בקרבת איברי המין והרבייה, כך שהמגע שלו אינו מוכר למרבית הגברים בחיי היום-יום.

היכן נקודת הג׳י של הגבר נמצאת בגוף?

המחקר המודרני ממקם את נקודת הג׳י הגברית באזור בלוטת הערמונית (הפרוסטטה ). בלוטה זו נמצאת בחלקה התחתון של שלפוחית השתן ובקרבה לרקטום, כלומר אל חור הישבן. באמצעות לחיצה על האזור בקיום יחסי מין, ניתן לחוות תחושת עונג עמוקה במיוחד.

האם יש הבדל בין גמירה ״רגילה״ לבין גמירה המתרחשת בעקבות מגע בנקודת הג׳י?

כמובן שיש, אחרת לא היו לנקודה הזו יחסי ציבור כל כך טובים! גברים רבים ברחבי העולם מעידים כי כאשר הוקדשה לנקודה זו תשומת לב מיוחדת במהלך קיום יחסי מין, תחושת הגמירה נחוותה כעוצמתית ומשמעותית הרבה יותר, כזו ששונה בצורה דרסטית מגמירה ״רגילה״. בנוסף, כדאי לדעת כי גמירה אשר מתבצעת בעקבות נגיעה בנקודת הג׳י לרוב תהיה מהירה יותר מגמירה ״רגילה״.

האם הנקודה קיימת אצל כל הגברים?

אכן כן. משום שמדובר במיקום אשר נמצא אצל כל גבר ביולוגי, נוכל למצוא את נקודת הג׳י אצל כל גבר וגבר. אחת הנקודות הרגישות יותר היא נקודת החיבור בין בסיס האיבר אל שק האשכים, נקודה אשר נמצאת אצל כל גבר.

אילו מוצרי סקס מיועדים לנקודת הג׳י הגברית?

כשמדברים על בחירת מוצרי סקס ומיניות גברית, יש דבר אחד שחשוב לזכור: חשוב לזכור כי כל גבר נדלק ונהנה מנגיעות ושימוש באיברי גוף שונים במהלך יחסי מין, כך שמה שעובד עבור גבר אחד לא בהכרח יעבוד עבור גבר אחר.

בעוד שאצל גבר אחד אביזרי מין אשר מתמקדים ברקטום ובאזור הישבן יוכלו לגרות את נקודת הג׳י בצורה טובה יותר, גבר אחר יוכל להנות יותר ממגע עדין של נקודות החיבור בין האיברים השונים. העובדה הזו פועלת לטובתכם: עולם מוצרי הסקס יודע להציע היום עשרות אם לא מאות מוצרי סקס שמקדישים את עצמם להנאה הגברית ולמיקסום המיניות הגברית. בכדי לדעת מה הכי מתאים לכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפתוח את הראש ולנסות.

גברים – מוכנים לגלות את העונג שלכם מחדש?

אם אתם מוכנים לצאת למסע חדש של גילוי עצמי ומענג, אנחנו ב- G69 נשמח להעניק לכם שירות! בחנות שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של אביזרי מין לגבר שיעזרו לכם לחקור את הנקודות הרגישות בגופכם ולהגיע להכרות עמוקה יותר עם הגוף והמיניות שלהם. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לגלוש באתר ולהתרשם מהמוצרים האיכותיים שלנו. במידה ויש לכם שאלות ואתם רוצים למצוא את האביזר המתאים ביותר עבורכם, תוכלו ליצור איתנו קשר בקלות ובמהירות דרך הטלפון: 0525270501.

/ 5.