מאמרים

קשירות סקס: משחקי שליטה לחדר המיטות

()

אוהבים משחקי שליטה? גם אנחנו. החל מקשירות סקס ועד משחקי תפקידים – אין שום דבר שהוא מחוץ לגבול. אם אתם מתנסים בקשירות בפעם הראשונה, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הזה. כאן תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לדעת, החל מרעיונות קינקיים, דרך צעצועים ששווה שיהיו לכם ועד לשמירה על הגבולות של הפרטנר או הפרטנרית. בקיצור – לגזור ולשמור!

למה אנחנו אוהבים משחקי שליטה?

משחקי שליטה וקשירות סקס הם אחד הדברים המסתוריים ביותר בחדר המיטות. לא ברור לנו בדיוק למה אנחנו כל כך אוהבים אותם, אבל העובדה היא שכמו הרבה אנשים, אנחנו חושבים שאין שום דבר יותר מדליק מזה. הנה שתי סיבות שבגללן אנחנו ממליצים גם לכם להתנסות.

לצאת מאזור הנוחות עם קשירות סקס

עבור אנשים רבים, קשירות הן יציאה מרגשת במיוחד מאיזור הנוחות. קשירות הן סוג של איבוד שליטה מהצד הקושר, או השגת שליטה עילאית מהצד הנקשר. זוהי חוויה מרגשת מאוד, אם עושים את הדברים נכון ושומרים על הגבולות של הפרטנר או הפרטנרית.

להתנסות בדברים חדשים עם בן או בת הזוג

אם אתם ביחד כבר הרבה שנים, או שסתם התרגלתם לדרך מסויימת שבה אתם מבלים בחדר המיטות, משחקי שליטה מסוגים שונים יכולים להוות דרך טובה מאוד לשבור את השגרה ולראות אחד את השניה באור חדש ושובב. נסו להעלות את הרעיון מול בת הזוג, גם אם בתחילה זה ייראה מוזר – יכול להיות שתופתעו מההיענות.

איזה עוד סוגים של משחקים יש?

מלבד קשירות, יש עוד כמה סוגים של משחקים שובבים שאפשר לשחק במיטה…

משחקי תפקידים

משחקי תפקידים הם אולי הדבר הכי אינטואיטיבי לכל אחד מאיתנו. אנחנו יודעים איך עושים את זה כבר מגן הילדים, ואין דבר פשוט מלהביא את זה לתוך חדר המיטות. רופא וחולה, שוטרת ופושע, נהג ונוסעת – אנחנו סומכים עליכם שתשתמשו בדמיון. ואם אתם ממש רוצים ללכת עד הסוף, משחקי תפקידים יכולים להשתלב מעולה גם עם סאדו

מה חשוב לדעת כשמתנסים בקשירות סקס

רוצים להתנסות בקשירות סקס? מעולה. יש לנו מגוון גדול של אביזרי סאדו. אבל לפני שאתם הולכים לקנות חבלים ואזיקים, יש שני דברים שחשוב שתדעו.

לכבד את הגבולות של בן או בת הזוג

למרות שבמשחקי שליטה יש אלמנט של כפייה "בכאילו", חשוב מאוד שבמציאות הכל ייעשה בהסכמה. דברו על הגבולות שלכם לפני שמתחילים, ודאגו לוודא שאתם מבינים את הגבולות של בן או בת הזוג.

לקבוע מילת ביטחון

קבעו מילת ביטחון. מילת ביטחון היא מילה שכשאומרים אותה – חובה לעצור את האקט. הסיבה לכך היא שמילים כמו "לא" או "תפסיק" עלולות להתפרש כחלק מהמשחק, ואנחנו רוצים לוודא שלא נעשה בלהט הרגע משהו שעלול באמת לפגוע בפרטנר או בפרטנרית שלנו.

איפה לקנות את האביזרים שצריך למשחקי שליטה?

הכי כיף לשחק עם צעצועים: תחפושות, אזיקים, דילדואים ועוד. את האביזרים האלו תוכלו לרכוש ב- G69, באופן מקוון או בחנות הפיזית בפתח תקווה, באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים הוגנים.

קנייה דיסקרטית

כשאתם מבצעים קנייה בחנות סקס אונליין, חשוב לוודא שהמשלוח הוא דיסקרטי. אנחנו נדאג לשלוח את המוצר עד הבית, באריזה סגורה וצנועה, כך שאפילו השליח לא יוכל לנחש מה מחכה בפנים.

אז לפני שאתם יוצאים להרפתקה..

קשירות סקס הוא אחד הדברים המרגשים ביותר לעשות במיטה. קשירות שוברות את כל הגבולות והמוסכמות, ויכולות להביא לרמות ריגוש ועונג שלא דמיינו שקיימות.

/ 5.