מאמרים

איזה ויברטור הכי מתאים לכם

()

כשמחפשים ויברטור מומלץ, לפעמים ההיצע הרחב והמרגש יכול להיות מעט מבלבל. איזה ויברטור לבחור? מה הוא הגודל המתאים ביותר לכל אחד ולכל אחת? האם יש ויברטור שהוא טוב יותר מכל האחרים? אלו כנראה שאלות שעברו לכם בראש. תנו לנו להקדים ולהגיד שאין ויברטור אחד שהוא הטוב ביותר. לכולם יש את הויברטור הנכון עבורם ובדיוק בגלל זה אנחנו ממליצים לכולם להסתכל על כל סוגי הויברטורים ולבחור את זה שממלא אותם בתשוקה.

ויברטור מומלץ

בכתבה הבאה, אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם לבחור את הויברטור המומלץ שהכי מתאים לכם. עשינו רשימה של הדברים החשובים שצריך לקחת בחשבון: הדיסקרטיות, הצבע, ומידת הניסיון הקודם עם ויברטורים. כי כשמדובר בויברטור לנשים או בויברטור לגברים, הבחירה צריכה להיות כמה שיותר מדויקת ונכונה עבורכם. לכל אישה ולכל גבר יש העדפות שונות. 

קרו את הכתבה וגלו גם את מהו הויברטור הנכון עבורכם.

סוגים של ויברטורים

כמו מין אוראלי – רק לבד

יש מספר סוגים של ויברטורים, לכל אחד מאפיינים ומטרות שונות. לדוגמה, נשים רבות מעדיפות ויברטור יניקה, אשר יש לו את האפשרות של יניקה עדינה או חזקה של הדגדגן המדמה פעולה של מין אוראלי. ומי לא אוהבת מין אוראלי, במיוחד כשאין צורך לבקש אותו מאף אחד? לכן, אין פלא שזהו סוג ויברטור פופולרי ביותר. סוג נוסף הוא מאלצי האורגזמה אשר נותנים לך את החוויה השלמה של חדירה ועינוג הדגדגן.

וכמובן שלא פסחנו על הגברים – ישנו מגוון רחב של ויברטורים כמו הויברטורים לפרוסטטה אשר מענגים את הערמונית ומשרים תחושת סיפוק אדירה.

ויברטור – לא רק בבית 

סוג נוסף של ויברטור אהוב הוא ויברטור מסוג רוקט פוקט. רוקט פוקט מיועד לא להחדרה לנרתיק אלא לעינוג עילאי ומדהים של הדגדגן. למה דווקא רוקט פוקט ולא ויברטור גדול? 

היתרון של רוקט פוקט, למי שלא מכיר, הוא הדיסקרטיות שלו. כשמו כן הוא – מיועד לנשיאה בכיס, כך שאם יש לך רגע אחד לבד, באוטו או במשרד, אתם כבר תדעו מה לעשות…

ויברטור ראשון

אם זו הפעם הראשונה שאתם מזמינים ויברטור דרך חנות סקס אונליין, אנחנו ממליצים מאוד להזמין שניים או אפילו שלושה סוגים של ויברטורים, כך שתוכלו להשוות בין האפשרויות השונות ולהבין מהו הויברטור המועדף עליכם. 

ויברטור מומלץ לפעם הראשונה

אם אתם רוצים להזמין ויברטור שחודר וזו הפעם הראשונה שלכם, מומלץ שלא להזמין את הויברטורים הגדולים במיוחד אלא להתחיל דווקא עם הויברטורים הקטנים יותר. אל דאגה, גם בויברטורים בגודל הסטנדרטי תוכלו למצוא מבחר גדול של צורות וצבעים מרגשים וכיפיים.

האם אפשר לשתף הפרטנר את בבחירת הויברטור?

אם יש לך בן/בת זוג אשר מעוניינים גם הוא להשתתף בחגיגה, תוכלו להפוך את ההזמנה לפעילות משותפת, ואולי אפילו להזמין מוצר ששניכם תוכלו להשתמש בו. בחירה זו תוביל אתכם להרפתקה משותפת ונפלאה – זה מובטח.

אם אתם רוצים לקחת את החוויה צעד אחד קדימה, תוכלו להזמין צעצוע ששניכם תוכלו להשתמש בו (כן, יש כאלה, ואפילו לא מעט). צעצוע משותף הוא דרך נהדרת לתבל ולהחיות את חיי המין. אנחנו בטוחים שאחרי לא הרבה זמן אתם תמצאו את עצמכם רבים על הזמן איתו…

איך מזמינים ויברטור?

אחרי שדיברנו על כל כך הרבה נושאים, הגענו לדבר שאתם באמת רוצים לדעת – איך מזמינים ויברטור מומלץ? קודם כל, כדאי שתדעו שבאתר שלנו תוכלו למצוא מגוון עצום של ויברטורים מומלצים ומדהימים שכל אחד מהם מיוחד ואיכותי יותר מהשני. הוויברטורים עשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לעמוד הוויברטורים ולבחור את מה שממלא אתכם בחשק ותשוקה.

/ 5.