מאמרים

איך בוחרים אביזרי מין לאישה?

()

מתחשק לכם לפעמים להתרגש מחדש מהמגע, מהליטוף, מלגלות שוב מה נעים, מפתה ומגרה את בת הזוג שלכם – אבל אתם לא יודעים מאיפה להתחיל? לא בטוחים איך שוברים את השגרה ומוסיפים פלפל לחיי המין שלכם – או איך בוחרים אביזרי מין לאישה?

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. 

G69 – נקודת העונג שלך היא לא סתם חנות סקס בפתח תקווה – היא הדרך שלכם לחוות שוב את האינטימיות, הקסם והרומנטיקה ולגלות שוב את העונג שבחיבור פיזי ורגשי כאחד זה לזו, כמו בפעם הראשונה או בעצם, הרבה יותר טוב מהפעם הראשונה. אז איך עושים את זה?

כשאנחנו צעירים יותר ופחות מנוסים, או בתחילת קשר חדש, עלולות להיות לנו עכבות שמונעות מאיתנו להרגיש בנוח עם הגוף שלנו, לתקשר בפתיחות וכנות וללא בושה עם בן או בת הזוג שלנו, לחקור בסקרנות מהסוג הנעים מה הכי מענג אותם (ואותנו), להגיד להם בדיוק מה עושה לנו את זה במיטה ולתת לעצמנו להשתחרר. 

כל זה עלול לגרום לנו לבלום את עצמנו ולא לאפשר לעצמנו להגיע לרמות עונג וסיפוק בלתי נשלטות שמתפרצות מתוכנו, ליהנות עד הסוף מהמגע, הריגוש, החום, האינטימיות והגוף של בן או בת זוגנו, ולהתמסר גם לעונג האישי האנוכי שלנו ששלוב בעונג שלהם. בסקס טוב, האורגזמה היא לא יעד שכל השאר אמור להוביל אליו, אלא תולדה טבעית של אינספור רגעי הנאה וגירוי משכרי חושים ובניית מתח שמובילים באופן טבעי לרגע מטורף של התעלות שבוערת מבפנים, להתפוצצות של תשוקה שאין מענגת ממנה ולפורקן.

החדשות הטובות הן שאפשר לשנות את זה בקלות. כל מה שאתם צריכים כדי להחזיר את האש לחדר המיטות שלכם הוא לפתוח את הלב, את הראש – ואולי גם כמה חלקים אחרים בגוף… ברוכות הבאות וברוכים הבאים למקדש העונג הנשי. 

אביזרי מין לאישה – לתת לגוף להרגיש בשבילך

מחפש או מחפשת אביזרי מין לאישה כדי להפתיע, לרגש ולענג את בת הזוג שלך? מחפשת דילדואים או ויברטורים לעצמך כדי להעצים את החיבור בינך לבין גופך ולאפשר לעצמך לחוות עונג ולגמור בעוצמות שלא הרשית לעצמך להגיע אליהן בעבר?

בדיוק עבורך פתחנו את G69 – חנות סקס עם אביזרי מין חלומיים ושלל מוצרים מפנקים במרחק לחיצה אחת. המפתח ליהנות מצעצועי מין במיטה הוא להיות קשובה לעצמך (או קשוב או קשובה לבת הזוג שקנית לה את המתנה), לתת לגופך להוביל אותך וללמד אותך מה הכי נעים, מפתיע ומגרה עבורך, ולהתחיל להוסיף לחיי המין שלכם או שלכן ריגוש שמזמן כבר התגעגעת אליו.

  בואו להתרגש מחדש

בין אם את או בת הזוג שלך מפנטזת על דילדו ענק, כפול או שחור שירגיש ממש כמו הדבר האמיתי – או יותר, על ויברטורים שיגרו ישירות את נקודת העונג שלך בעוצמות שלא יכולת לדמיין, אביזרים מיוחדים ללסביות, כדורי Kegal שיאפשרו לאגן להתכווץ ויעלו את הגירוי ותחושת הדגדוג המענג לגבהים חדשים, או אביזרים מיוחדים (דמויי פרפר או שבלול…) לעינוג הדגדגן – יש לנו את כל מה שחלמת עליו בחלומות הרטובים ביותר שלך, ועוד הרבה יותר.

אז למה אתם מחכים?

נקודת העונג שלך

כשנותנים לדמיון להשתחרר ולפנטזיות הפרועות ביותר להפוך למציאות – אין גבול למה שתוכלו להרגיש.

היכנסו כבר עכשיו לחנות האונליין שלנו, בקרו אותנו ברח' ההסתדרות 15 בפתח תקווה או צרו איתנו קשר בטלפון 052-527-0501 – והיפכו את חיי המין שלכם לסוערים יותר משהעזתם לדמיין. איתנו, השמים הם הגבול.

/ 5.