מאמרים

איך מדברים על צעצועי מין בזוגיות

צעצועי מין בזוגיות
()

צעצועי מין זה שוק ענק של אפשרויות, סוגים וגוונים. יותר ויותר אנשים מגלים את אביזרי המין והשכלולים זורמים בקצב אדיר לחנויות ואתרי הסקס. גם זוגות גילו אותם ומשתמשים בהם כדי להעשיר את חיי המין שלהם. אם אביזרי מין מעוררים עניין אצל אחד מבני הזוג, כדאי שישקול לנהל על כך שיחה עם בת או בן הזוג. 

איך מתחילים לדבר על אביזרי מין?

עבור חלק מהאנשים שיחה על סקס או על אביזרי מין לאישה הוא עניין מביך. מתביישים, לא מרגישים חופשי לדבר על תשוקות ועל צרכים ומתייחסים למיניות כאל משהו שצריך להישאר במחשכים.

את השיחה כדאי להתחיל במנותק מסיטואציה מינית או רגשית ורצוי לבחור בזמן בו שני בני הזוג נינוחים ורגועים. לא מומלץ לנהל שיחה כזו לפני או אחרי קיום יחסי מין כי היא עלולה לגרום לאחד מבני הזוג לחוש חוסר אונים ותחושת איום. 

כאשר אחד מבני הזוג מעלה את הנושא, עלול הצד השני לחוש שהוא לא מספיק או שהוא עושה משהו לא בסדר. למשל, לבקש מהגבר לשלב ויברטור ביחסי המין או בשלב המקדים, עלול לתת לו תחושה שהוא לא עומד בציפיות.

קיימת תפיסה שהיא כמובן אינה נכונה שגברים מרגישים מאוימים מויברטור. שהוא מסב הנאה גבוהה יותר לאישה, שהוא מחליף את הפין או שהוא נועד להנאה אישית ולא זוגית. תפיסה זו קשורה לחוסר בטחון בענייני מיניות שיש לגברים רבים. לכן תמיד כדאי להחמיא לגבר על ההנאה שהוא עצמו מסב ועל המגע המענג שלו, לפני שמעלים בפניו את הרעיון. 

כדאי, כאמור, לעשות את השיחה במנותק מסיטואציה מינית ולתת הרגשה שהחוויה כשלעצמה היא נהדרת. שהרצון להשתמש בצעצועי מין היא רק כדי לשפר או לגוון אותה. לדוגמא, להגיד לבן הזוג משהו שהוא עושה שהוא באמת מאוד נעים ואז להציע להוסיף לזה אביזר מין כדי לשפר את אותה תחושה טובה ונעימה.

באילו אביזרי מין מדובר?

יש מגוון עצום של אביזרי מין וכל אחד מתאים לחוויה זוגית משותפת. מי שהתחום חדש לו, יוכל בתור התחלה להתנסות לבד, לראות מה הוא אוהב ואז להציע גם לבן או בת הזוג.

אפשר להתחיל עם צעצועים למתחילים, כגון ביצת רטט, ויברטור קטן או אצבע משולשת מסיליקון ואז להתקדם לצעצועים גדולים ומתוחכמים יותר. חנות סקס בפתח תקווה תשמח לייעץ ולהסביר את השימושים השונים של מבחר צעצועי המין שברשותה. 

כדאי לזכור כי צעצועי מין לא נועדו רק לנשים. הם נועדו לגוון את חיי המין ולהעשיר אותם ויש כיום יותר ויותר אביזרים המיועדים גם לגברים סטרייטים לצד צעצועי מין זוגיים. 

כדאי לשמור על תקשורת פתוחה

לכל אחד יש מגבלה כזו או אחרת בנושאים מיניים וכך גם לגבי השימוש באביזרי מין. לאחר שמשלבים צעצועים ביחסי המין, כדאי לדבר על כך. מה נעים ומה לא, האם יש פנטזיות מסוימות בנוגע לאביזר מין כלשהו שהיו רוצים להגשים ומה הגבולות. בהמשך אפשר לנהל שיחה על השלב הבא, אם מעוניינים לשדרג את צעצועי המין. את השיחות האלו חשוב לעשות כשגרועים ולא תוך כדי יחסי מין. 

צעצועי מין בהחלט יכולים להוסיף עניין וגיוון לאקט המיני אך חשוב שהשימוש בהם יהיה בהסכמת שני הצדדים. לכן כדאי לברר מה ההעדפות של כל אחד, לפני שמחליטים במה להשתמש. 

בשיחה זוגית על צעצועי מין חשוב להבהיר שהם אינם מהווים תחליף ליחסי מין או למגע, אלא מוסיפים להנאה המשותפת.

/ 5.