מאמרים

אמת או חובה למבוגרים בלבד

בחורה משחקת אמת או חובה למבוגרים
()

מרגישים שהאינטימיות ביניכם קצת מתרחקת? רוצים לנסות דברים חדשים, אבל קצת חוששים מדברים ״hard core״ כמו אביזרי סאדו שונים? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם –

אמת או חובה למבוגרים.

כן כן, אתם קוראים נכון. גם משחק של אמת או חובה יכול להפוך לסקסי וחושני, אם עושים אותו נכון ומשלבים בו אביזרים ואלמנטים שיגרו את הראש ואת הגוף.

זה לא מביך לשחק אמת או חובה למבוגרים?

ממש לא! במידה וביניכם ובין הפרטנר/ית שלכם יש תקשורת טובה, שמבוססת על הקשבה, הומור ואהבה – משחק אמת או חובה למבוגרים יכול להתאים לכם בדיוק. מדובר במשחק שמשלב תעוזה, מיניות ותענוג שיוכל לעזור לכם ללמוד הרבה דברים אחד על השני ואפילו לשדרג את חיי המין שלכם בהמשך הדרך.

אילו אביזרים יוכלו לעזור לנו להיכנס לאווירה?

יש המון אביזרים שונים שיוכלו לעזור לכם להוציא את המיטב מהמשחק המיוחד הזה! למשל – תחפושות סקס. תמיד תוכלו לרכוש תחפושת מיוחדת ולשלב אותה בתוך המשחק, או כ״חובה״ או כפריט שתלבשו מתחילת המשחק ותוכלו להסיר ממנו חלק אחר חלק ( כמובן שתמיד תוכלו לשים אותו סתם בשביל להיכנס לאווירה ). אביזר נוסף שיוכל לעזור לכם להיכנס לראש של אמת או חובה למבוגרים הן קוביות סקס: זוג קוביות שעל אחת מהן רשומים איברים בגוף ועל השנייה – פעולות. הטלה שלהן תוכל לחשוף אתכם לאפשרויות מגע חדשות שאולי בכלל לא חשבתם עליהן.

אילו חובות אפשר להעניק במשחק?

אם עדיין קצת קשה לכם להתחיל, קחו מאיתנו כמה רעיונות לחובות מיוחדות:

  • חובה ללבוש פריט סקסי / להוריד פריט לבוש
  • חובה לבחור את האופן שבו תנהלו את המשחק
  • חובה לשלב מילה מענגת בכל משפט במהלך המשחק
  • חובה לרקוד בפניכם ריקוד אירוטי

עם זאת, חשוב להזכיר שכל החובות צריכות להרגיש בנוח לשני הצדדים. אל תגזימו, הכירו את הגבולות של הפרטנר/ית שלכם ואל תציבו אותם במצב לא נעים.

אילו שאלות ״אמת״ אפשר לשאול במשחק?

אספנו עבורכם גם כמה רעיונות לשאלות אמת שתוכלו לשלב במשחק:

  • מהי התנוחה האהובה עלייך?
  • איזה איבר גוף שלי הכי סקסי בעינייך?
  • מהי הפנטזיה הכי גדולה שלך?
  • האם יש אביזר מין שהיית רוצה לנסות ועוד לא יצא לך?
  • מה את/ה הכי אוהב/ת שאני עושה לך?

אם אתם מוכנים לפלפל את חיי המין שלכם עם משחק של אמת או חובה למבוגרים, הגעתם למקום הנכון! כבר לא צריך לחפש בגוגל חנות סקס בפתח תקווה, אלא פשוט להמשיך ולגלוש באתר שלנו. אצלנו ב-"G69" תוכלו למצוא מגוון רחב של אביזרים, צעצועים ותחפושות שיהפכו את המשחק הבא שלכם למהנה במיוחד. במידה ויש לכם שאלות נוספות או שאתם מתלבטים איזה מוצר הכי יתאים לכם, נשמח לעמוד לרשותכם באמצעות הטלפון שלנו: 052-5270501.

/ 5.