מאמרים

הכל על דילדואים

דילדואים
()

דילדו הוא אביזר מין דמוי פין. הוא יכול לשמש גם עבור אוננות וגם עבור יחסי מין בקרב גברים ונשים כאחד. השימוש המקובל בדילדו הינו בהחדרה לנרתיק או לפי הטבעת, אולם קיימים גם שימושים אחרים. רוב הדילדואים מגיעים בצורה של פין אנושי, אבל קיימים גם כאלה בצורות אחרות. החומר המקובל ביותר לייצור דילדואים כיום הוא גומי העשוי מסיליקון. עם זאת, קיימים גם כאלה העשויים מחומרים אחרים.

חומרי ייצור עבור דילדו

כאמור, מרבית הדילדואים עשויים כיום מסיליקון. לסיליקון יתרונות רבים ההופכים אותו לחומר אידיאל. הסילקון מוליך בצורה טובה חום ורעידות, הוא קל לניקוי והוא גם נטול ריח. עם זאת, קיימים גם כאלה העשויים מחומרים אחרים כגון:

  • דילדו פלדה בציפוי כרום – פופולארי בקרב חובבי הסאדו. חלק מהמשתמשים מעדיפים את החומר הזה בגלל דרגת הקושי, העמידות והמוצקות שלו.
  • דילדו זכוכית – לדילדו זה תכונות דומות לדילדו הפלדה. אלו עשויים בדרך כלל מסוג זכוכית מיוחד הקרוי בורוסילקט. בדומה לדילדו פלדה, דילדו זכוכית מועדף על ידי משתמשים אשר אוהבים את התחושה של לחץ מוגבר על נקודת הג'י.
  • סייברסקין – סייברסקין (Cyberskin) הוא חומר סינטטי שמרגיש יותר כמו עור אנושי. חומר זה נוטה יותר להקרע ולכן הוא נמצא בשימוש לא בחדירה מלאה אלא כאלמנט שנועד לייצר גירוי חיצוני.

סוגים שונים של דילדואים

  • דילדו כפול – דילדו אשר מיועד לחדירה כפולה אל פי הטבעת או הנרתיק או לחדירה אל שני הפרטנרים בו-זמנית.
  • דילדו ענק – כשמו כן הוא, זהו דילדו גדול במיוחד שמיועד לאמיצים בלבד.
  • סטרפ און – זהו דילדו אשר מחובר אל ריתמה ורצועות אשר משמש נשים כדי להחדיר אל הבן / זוג שלהם.

קצת היסטוריה

הדילדואים היו קיימים משחר ההיסטוריה. משערים שהשימוש הראשון בדילדו נעשה באפריקה עוד בתקופה הפרה היסטורית. הדילדואים הראשונים היו עשויים מחומרים שונים לגמרי מאלו המוכרים לנו היום. הם הוכנו מאבן, עץ, שנהב, ועצמות של חיות. למעשה, ניתן לומר שנעשה בעבר שימוש בכל עצם שהיה יכול לדמות צורה של פין ולאפשר החדרה. ישנן עדויות כי בעבר הרחוק, היו גם כאלה ששימשו כאביזרים בטקסי פולחן שונים.

צורות שונות של דילדואים

אף שהדילדו הסטנדרטי מעוצב כפין גברי, ניתן למצוא דילדו גם בצורות אחרות. חלק מהדילדואים אף מדמים צורות של אברי מין של חיות. ישנם כאלה המיוצרים בצורת דמויות אייקוניות וחלק מהם פשוט מעוצבים בצורה המגבירה יותר את הגירוי. ישנם דילדואים בעלי טקסטורות שונות אשר נועדו גם כן להגביר את הגירוי. אחרים עשויים להיות גדולים בצורה יוצאת דופן. ישנם גם דילדואים המעוצבים עם קצוות כפולים על מנת לאפשר את השימוש של שני בני הזוג יחד להנאה משותפת.

שימושים שונים בדילדואים

כאמור, מרבית הדילדואים משמשים לחדירה אל פי הטבעת או הנרתיק למטרת אוננות. ישנם גם מוצרים המיועדים ספציפית למטרת חדירה אנאלית הנקראים דילדואים אנאליים. בנוסף, חלק מהדילדואים מעוצבים ללבישה על גבי רתמה או סטראפ און. אולם, לאלה ישנן איכויות פטישיסטיות ולכן הם עשוים לשמש גם לליטוף וגירוי ללא חדירה. הם גם עשויים לשמש כאמצעי להפגנה של פגיעות או שליטה ביחסים סאדו מאזוכיסטים.

לרכישת דילדואים באתר >>

/ 5.