מאמרים

המדריך השלם על אביזרי מין לזוגות

צעצועי מין לזוגות
()

עבור זוגות רבים – ותיקים, מבוגרים ומנוסים, או צעירים וטריים – השימוש באביזרי מין לזוגות מעניק עונג וסיפוק בלתי נתפסים, ויש ביניהם אפילו כאלה אשר טוענים שחיי המין שלהם השתפרו בצורה משמעותית בעקבות תחילת השימוש בהם, ויצרו בהם תשוקה סוערת ומחודשת. אבל איך אביזרים אלו יכולים לשפר כל כך את חיי המין? איזה אביזרי מין נחשבים בכלל בתור אביזרי מין לזוגות? האם יש קטגוריות בלעדיות של צעצועי מין לזוגות, או חוקים לנושא? כאן תמצאו את המדריך השלם על אביזרי מין לזוגות.

מה נחשבים צעצועי מין לזוגות?

ככלל, צעצועי מין לזוגות הם לא קטגוריה אשר עומדת בפני עצמה – ולמעשה, בכל צעצוע שבו נעשה שימוש לבד, תוכלו לעשות שימוש גם בתור זוג. זוהי אחת מהמשיכות הגדולות של שימוש בצעצועי מין בתור זוג: תוכלו להשתמש בעצם בכל צעצוע שרק תרצו, ולגלות ביחד איך בן או בת הזוג שלכם נהנים ממנו בצורה הטובה ביותר. גם תהליך הבחירה של הצעצוע יהווה חלק מרגש ומסקרן מהחוויה הזוגית והמשותפת שלכם, וייתן לכם הצצה אל מה שבן או בת הזוג מתעניינים בו.

חשוב לציין, שכאשר אנו מציינים את המונח "זוגות", אנו מתכוונים לזוגות מכל מין, מגדר ושילוב. אחת הקטגוריות הבולטות של צעצועי מין לזוגות – שבדרך כלל דווקא כן זוכה לקטגוריה משל עצמה – היא "צעצועי מין ללסביות", מאחר ומדובר בצעצועים אשר מאפשרים לבנות הזוג להנות מחדירה כפולה, או גירוי כפול של הדגדגן בשלל אמצעים. שאר אביזרי וצעצועי המין, כאמור, יכולים להשתייך למגוון קטגוריות שונות, ועדיין ניתן לעשות בהם שימוש כזוג: צעצועים אנאליים, ויברטורים, טבעות רטט, אזיקים ואביזרי קשירה, והרשימה עוד ארוכה.

איך לבחור אביזרי מין לזוגות בפעם הראשונה

כאשר אתם ניגשים למשימה של בחירה אביזרי מין לזוגות, יש דבר אחד ומשמעותי שחשוב לזכור – שעליו יתבססו כל הטיפים והעצות שאי פעם תקראו: עליכם לשמור על פתיחות, הקשבה, הבנה והכלה, או בקיצור, על תקשורת בריאה, עם בן או בת הזוג. אל תשפטו, תצחקו או תבטלו אף אחד מהחשקים או הרצונות של הצד השני, ונסו לאפשר להם להרגיש כמה שיותר בנוח לבטא את עצמם.

מצד שני, אין זה אומר שעליכם להסכים לכל דבר שהצד השני מציע. אין ספק שאתם מכירים את עצמכם הכי טוב, ולכן אתם יודעים מה הם הקווים האדומים שלכם. אביזרי סאדו, למשל, לא מתאימים לכל אחד ואחת, ובוודאי לא מושכים את כולם במידה שווה. לכן, כדאי לשמור על ראש פתוח, ולהבין לעומק את הצרכים של בן או בת הזוג, כדי שגם אם לא בהכרח תימשכו לאותם צעצועים או אביזרים, תוכלו למצוא את עמק השווה ואת הדרך לאפשר את מימוש התשוקות של שני הצדדים.

בשורה התחתונה

לסיכום, אין ספק שלמרות שלא מדובר בפתרון קסם, אביזרי מין לזוגות יכולים לעשות פלאים עבור חיי המין שלכם, ובעיקר לשפר את התקשורת וההבנה בין בני הזוג. לא משנה אם אתם מתחילים באביזר קטן וקומפקטי או דווקא בוחרים דילדואים ענקיים ומרשימים, חשוב שתעשו את הבחירה שלכם בחנות סקס בעלת מבחר גדול ומגוון, שיבטיח שתצאו מרוצים ושלא התפשרתם בבחירה שלכם. בדיוק לשם כך G69 עומדת לרשותכם: חנות סקס בפתח תקווה אשר מציעה לכם קטלוג עשיר ורחב של מוצרי מין וצעצועים מכל הסוגים, כדי להבטיח שאתם מוצאים את מה שאתם מחפשים. אתם מוזמנים לבצע הזמנה באתר האינטרנט שלנו, או לחילופין להגיע לחנות עצמה.

/ 5.