מאמרים

מיתוסים על שימוש באביזרי מין

מיתוסים על שימוש באביזרי מין
()

אנחנו אולי לא מדברים על זה המון עם החברים והקרובים אלינו, אבל כדאי שתדעו את האמת: זוגות ואנשים רבים בישראל ובעולם כולו משתמשים ונהנים מחוויות מיניות עם אביזרי מין. עם זאת, לצערנו ישראלים רבים עדיין מאמינים ללא מעט מיתוסים שמסתובבים בנוגע לאביזרים האלו, שבסך הכל באו בכדי להעניק לנו עונג, מיתוסים שמונעים מהם להתנסות בהם בעצמם.

אם אתם מוכנים לנפץ את המיתוסים הכי מוכרים בנוגע לדילדואים, אביזרי סאדו וכל שאר אביזרי המין – אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא.

אם אתם רוצים להשתמש באביזרי מין, כנראה שחיי המין שלכם משעממים

זוהי אחת הסטיגמות הנפוצות ביותר בנוגע לאביזרי מין, אבל היא גם אחת השגויות שבהן! אביזרי מין אכן נועדו לפלפול היחסים, להכניס אליהם דברים שאי אפשר לקבל מהגוף, אבל השימוש בהם לא אומר שום דבר על יחסי המין שלכם. גם הזוגות המנוסים והפיקנטים ביותר משתמשים מדי פעם באביזרים שונים בשביל לחדש דברים בחדר המיטות. 

אביזרי מין מתאימים רק למי שאוהב סקס חזק וכואב

אנחנו לא יודעים מאיפה המיתוס הזה הגיע, אבל הוא נמצא בראשם של לא מעט אנשים והגיע הזמן למחוק אותו. נכון, ישנם אביזרי מין המיועדים לחובבי הסאדו על כל גווניו, אבל המטרה העיקרית של אביזרי הסקס השונים היא לגרום לעונג ולא לכאב. ישנם מגוון רחב של אביזרים עדינים ומענגים שיגרמו לתחושות הכי טובות שיש אם רק תתנו להם צ׳אנס אמיתי. 

אביזרי מין יכולים לגרום לנזק גופני

בהתאם לכל מוצר שקיים היום בשוק, גם לאביזרי מין יש הוראות שימוש ודרכי הפעלה. במידה ותעקבו אחריהם – אין שום סיבה שתיפגעו. תהליך הייצור לוקח בחשבון שמדובר במוצר שייגע במקומות הכי רגישים שיש, כל אביזר שיוצא מהמפעלים השונים נבדק בקפידה על ידי צוותים מקצועיים שמוודאים כי הוא בטוח לשימוש.

בנוסף, ישנם לא מעט אביזרים אשר אינם מופעלים על ידי בטריות או הטענה, מה שמקטין מאוד את הסיכונים לתאונות שונות, שהסיכוי לחוות אותן קטן ממילא. 

אין אביזרי מין שמיועדים לגברים

לא מעט גברים חוששים להתנסות באביזרי מין, וגם רבים מאלו שמוכנים לעשות את הצעד חושבים שאין אביזרים המיועדים עבורכם. תזכרו: אנחנו נמצאים מרחק נגיעה משנת 2024, כמובן שיש אביזרי מין לגברים! החל מויברטור לגבר שמדמה את התחושות הכי אמיתיות שיש, ממצבטי פטמות שיכולים לגרות ועוד מגוון רחב של אביזרים, בעידן של היום גם גברים יכולים להגביר את העונג שלהם בסקס באמצעות אביזרים ייעודיים.

אביזרי מין לאישה מיועדים רק ללסביות

תעשיית הפורנו גורמת לאנשים רבים לייצר סטיגמות שגויות ולא בריאות על סקס ומיניות, וגם משפיעה על הדרך שבה אנחנו חושבים על אביזרי מין. אחת הסטיגמות שנוצרה בעקבותיהם היא הסטיגמה שרק לסביות משתמשות באביזרי מין לאישה, בדגש על דילדואים, משום שהן מחפשות ״תחליף״ לאיבר הזכרי. מדובר בסטיגמה לא נכונה כלל וכלל, משום שגם נשים סטרייטיות רבות מחפשות אביזרי מין טובים, הן לשימוש עצמי והן לשילוב במסגרת יחסי מין עם הפרטנרים שלהן. 

אז עכשיו, אחרי שניפצנו את כל הסטיגמות השונות, לא הגיע הזמן לחוות? הצוות שלנו כבר מחכה לכם! אצלנו ב- G69, חנות סקס בפתח תקווה, תוכלו למצוא מגוון רחב של אביזרי מין שיאפשרו לכם להשאיר את המיתוסים מאחור ופשוט להנות מסקס מענג, מהנה ובטוח.

אם עדיין יש לכם שאלות או שיש לכם מיתוס שאתם לא בטוחים אם הוא נכון או לא, נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון: 052-5270501.

/ 5.