מאמרים

משחקי סקס – אמת או חובה הגרסה הלא מצונזרת

()

אוהבים להתנסות במשחקי סקס חדשים? כדאי מאוד שתנסו את הגרסה הלא מצונזרת של אמת או חובה. איך הופכים את משחק הילדים הישן והמוכר להרפתקה גדולה שתכניס לכם עניין לחדר המיטות? כל הפרטים בכתבה הבאה, שממש כדאי לכן לקרוא לפני המפגש הבא גם הפרטנר או הפרטנרית שלכם. תודו לנו אחר כך…

משחקי סקס – רעיונות למשימות שובבות

אם אתם הולכים לשחק משחק סקס שובב במיוחד עם בן או בת הזוג שלכם, כדאי שתגיעו מוכנים עם משימות מפתיעות שיהפכו את המשחק למדליק ופרוע במיוחד. הנה שני רעיונות למשימות מפתיעות.

סקס במקום מסוכן

אם אתם רוצים לחיות על הקצה, סקס במקום מסוכן היא דרך נהדרת לעשות את זה. כשאנחנו אומרות מקום מסוכן, אנחנו מדברות על הסיכון שמישהו יראה אתכם. כן, הכוונה היא לסקס במכונית, סקס בגן ציבורי או סתם כשהדלת לא נעולה – הריגוש שבסיכוי להיתפס הוא מעורר במיוחד. 

חילופי זוגות

אם אתם משחקים אמת או חובה עם זוג חברים נוסף, חילופי זוגות יכולים להיות רעיון מצוין שיכניס קצת פלפל לאווירה. לא חייבים ללכת עד הסוף – גם מגע מיני קטן עם מישהו שהוא לא בן הזוג שלך יכול להיות מדליק במיוחד, כשהדברים נעשים בהסכמה.

אמת או חובה – רעיונות לשאלות שלא חשבתם עליהן

אוקיי, אז החלטנו שמשחקים אמת או חובה בגרסה הלא מצונזרת. הכנו הרבה משימות שובבות ואסורות, או שהצטיידנו מראש במשחקי קלפים לזוגות שיספקו לנו רעיונות. אבל מה עושים אם הפרטנר או הפרטנרית בחרו אמת? הנה רעיונות לשאלות שאפשר לשאול בזמן משחקי סקס.

  • מהי הפנטזיה הגדולה ביותר שלך?
  • עם איזה מפורסם או מפורסמת הכי היית רוצה לשכב, ולמה?
  • עם מי מהמכרים שלך הכי היית רוצה לשכב?
  • איזה אביזר מין שובב היית רוצה להכניס לחדר המיטות?
  • מהו סרט הפורנו המועדף עליך?

איך לדבר על הפנטזיות האסורות שלכם?

משחקי סקס הם דרך נהדרת לדבר על פנטזיות אסורות, כאלה שתמיד רציתם להגשים אבל אף פעם לא היה לכם האומץ להציע. בזמן המשחק, נשמו עמוק ופשוט דברו על החלומות הכי פרועים שלם עם בן או בת הזוג – בין אם מדובר בחילופי זוגות, סאדו מאזו, או כל דבר אחר שחורג מגבולות המיינסטרים. אנחנו מבטיחים לכם שמחכה לכם הרפתקה שלא תשכחו!

אמת או חובה סאדו מאזו BDSM

אם כבר יצא לכם לשחק אמת או חובה בגרסה הלא מצונזרת ואתם מחפשים לקחת את החוויה לשלב הבא, יכול מאוד להיות שכדאי לכם להתנסות בסאדו מאזו. פשוט קפצו לחנות סקס פתח תקווה, תל אביב, או לאחת מחנויות האונליין, ורכשו את האביזרים שמדליקים אתכם. היצע האפשרויות רחב, כך שכל זוג יוכל למצוא את מה שמתאים לו – אזיקים, שוט, בגדי עור מדליקים או אפילו מחסום פה. סאדו מאזו מיועד לאמיצים, אלה שחושבים מחוץ לקופסה ולא מפחדים לנסות דברים חדשים. 

כמובן שלפני שמתנסים בחוויות מהסוג הזה, צריך לדבר עם הפרטנר או הפרטנרית, לוודא שזה מתאים להם ולקבוע גבולות, כדי שהכל ייעשה באופן בטוח ותוך הסכמה משותפת.

איפה לרכוש אביזרים למשחקי סקס?

אם אתם מחפשים משחקי סקס, אביזרים, תחפושות, ועוד מוצרים שיהפכו את חיי המין שלכם לסוערים במיוחד, אנחנו בחנות האונליין G-69 מבטיחים לכם את חוויית הקנייה המושלמת. שירות לקוחות מקצועי, משלוח דיסקרטי, וכמובן מוצרים העומדים בכל התקנים האירופיים ובאיכות הגבוהה ביותר יבטיחו לכם חוויה מענגת לאורך זמן ארוך. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך האתר בכל שאלה נוספת. נשמח לסייע לכם! 

/ 5.