מאמרים

מתי כדאי לזוגות להכניס אביזרי מין למיטה?

מתי כדאי לזוגות להכניס אביזרי מין למיטה
()

מתי כדאי לזוגות להכניס אביזרי מין למיטה? רבים מאיתנו סבורים בטעות שלתבל את חיי המין ולהוסיף להם עניין, ריגוש וטוויסט מגרה זה משהו שצריך לעשות רק אם התשוקה במערכת היחסים דועכת או אם הקשר הזוגי מצוי במשבר. אז זהו, שלא.

דווקא אם הקשר ביניכם טוב, חם ואוהב ומבוסס על תקשורת כנה ופתוחה, רגישות וכבוד הדדי, יש לכם פוטנציאל לא רק לשמור על התשוקה אלא ללבות אותה בכל פעם מחדש, לממש פנטזיות סודיות ולטפח את הרומנטיקה והריגוש שמטבע הדברים השגרה עלולה לאתגר או להרדים במקצת.

מילת הקסם – להשתחרר. שתפו את בת או בן הזוג שלכם במשאלותיכם הכמוסות, ספרו להם מה הכי נעים לכם ואיך הם יכולים להביא אתכם לעונג בל ישוער – ואל תחששו להזמין אותם להתנסות יחד איתכם בצעצועי ואביזרי מין מטריפים שיהפכו את החלום שלכם למציאות וידאגו שהמפגש הלילי שלכם בין הסדינים יהיה לוהט במיוחד.

G69 – נקודת העונג שלך היא חנות סקס בפתח תקווה ואונליין המתמחה במגוון רחב של מתנות קטנות, שובבות ומרגשות שיגרמו לבת או בן הזוג שלך להסמיק – ולאו דווקא בלחיים… מוכנים לסיור קצר? מעולה. בואו נתחיל.

אביזרי מין לאישה – לא מה שחשבת

נשים רבות חושבות בטעות שהעולם הרחב של אביזרי מין לאישה הוא מצומצם יחסית וכולל בעיקר דילדואים. האמת היא שונה לחלוטין. נשים שמעדיפות גירוי ישיר בדגדגן על פני חדירה (או למה לא גם וגם?) יכולות להתרשם בחנות שלנו משלל ויברטורים בסוגים ובגדלים שונים (קטנים, יונקים, נשלטים מרחוק ועוד…) או מצעצועים לוהטים ומיוחדים לעינוג הדגדגן (דמויי פרפר או שבלול…). מי שנהנית מכיווץ שרירי האגן שלה ומהעצמת הגירוי וההנאה באופן זה, מוזמנת לבדוק דילדואים ולהתפרע עד הסוף (עם דילדו כפול, ענק או שחור) או לנסות באופן אישי את כדורי ה-Kegal הסקסיים שלנו. 

מעוניינת לענג את בת הזוג שלך בסקס עם חדירה? בדיוק בשבילכן יש לנו גם סטרפ-און שיוסיף לכן עוד טוויסט לחדר המיטות.

וזוהי רק ההתחלה. מאביזרים לעינוג הפטמות, דרך מאלצי אורגזמה ועד אביזרים מיוחדים לגירוי נקודת ה-G שלכן (כולל ויברטורים, חרוזים ודילדואים אנאליים) – יש לנו מגוון צעצועי מין במיוחד עבורך. 

אביזרי מין לגבר

אביזרי מין ממש לא מיועדים לנשים בלבד. גם אתה יכול לחקור את המיניות שלך, להשתחרר ולפנק את עצמך בסיפוק ועונג בלתי נשלטים בחדר המיטות. תן לבת או בן הזוג שלך לעזור לך לגלות מה הכי מגרה, מיוחד ונעים לך עם שלל אביזרי מין לגבר שמחכים רק לך. החל ממשאבות פין ואקום, טבעות רטט, פלאשלייט ואביזרים לאוננות, דרך ויברטור לגבר ועד שרוולים ומאריכים או אביזרים אנאליים – כשמדובר במימוש פנטזיות מרצון מתוך תשוקה הדדית בין בני זוג, אין מותר ואסור – יש רק מפתה, נעים ומענג.

השלב הבא בסקס שלכם מתחיל כאן

זוהי רק טעימה ממה שאנו מציעים לכם. מרגישים שובבים ומתחשק לכם לרענן את הסקס עם קצת אביזרי סאדו? יש לנו ספנקרים, כיסויי עיניים וכמובן אזיקים לסקס במיוחד בשבילכם. 

כל מה שנותר לך לעשות הוא להתרווח בנוחות עם בן או בת הזוג, רצוי עם הלבשה סקסית במיוחד מהחנות שלנו, ולצאת למסע ההרפתקאות הקטן והפרטי שלכם.

קפצו אלינו לביקור בחנות האונליין או ברח' ההסתדרות 15 בפתח תקווה, דברו איתנו בטלפון 052-527-0501 – ותנו לנו להפוך את החלום הרטוב שלכם למציאות. השלב הבא בסקס שלכם מתחיל כאן.

/ 5.