מאמרים

סאדו הצלפות – התשובות לכל השאלות הבוערות

()

כשאתם שומעים על סאדו, מה הן הפעולות שעולות לכם לראש? אם צמד המילים ״סאדו הצלפות״ הוא הראשון שקופץ – אתם לא לבד. הצלפות הן חלק מהותי מסקס סאדו מענק ומלא תשוקה שיכולות להיות מדליקות ונעימות כשמשתמשים בכלים הנכונים.

סאדו הצלפות – למי זה מתאים?

סוג זה של סקס סאדו יכול להתאים לכל אחד ואחת שמתעניינים בעולמות האלו ורוצים לראות האם גם הם יכולים להתחבר אליהם. אנחנו יודעים שהצלפות יכולות להיראות קצת מאיימות בהתחלה, אבל העובדות בשטח הן שיש לא מעט אנשים שמתחברים אליהן ומשלבים אותן בסקס שלהן באופן קבוע. עם זאת, כנראה שסקס סאדו שמשלב בתוכו הצלפות פחות יתאים לאנשים עם סף כאב נמוך במיוחד, משום שבהצלפות כרוכה בהכרח מידה מסוימת של כאב.

זה לא כואב?

בואו נהיה הכי כנים שיש: סאדו הצלפות יכול להיות כואב. זה חלק מהקטע של סקס סאדו, להפוך את הכאב לעונג ולשלב אותו באחת מפעולות החיים הכי מהנות שיש. עם זאת, כמובן שאפשר לשלוט בעוצמת ההצלפה והעוצמה ביחסי המין שלכם. אם אתם אנשים שרגישים לכאב אבל בכל זאת רוצים להתנסות, תמיד תוכלו להתחיל בהצלפות עדינות ולהגביר את העוצמה ככל שתרגישו בטוחים יותר. לעיתים לוקח זמן להתרגל לרעיון של שילוב הצלפות בסקס שלכם, אך אם אתם מגיעים עם ראש פתוח יכול מאוד להיות שבסופו של דבר תתאהבו בזה.

כדאי לדעת כי אביזרי הסקס המיועדים לשילוב בסקס הצלפות כלל לא נועדו לגרום נזק ארוך טווח או אפילו לסימנים שנשארים על הגוף לאורך זמן. שימוש נכון בשוטים וספאנקרים יאפשר לכם להתענג במהלך הסקס מבלי להשאיר סימנים מסגירים על הגוף, לכן חשוב לדעת כיצד להשתמש בהם כפי שהיצרן התכוון.

איך ניתן לשלב הצלפות ביחסי המין?

כשאנחנו מדברים על סקס שמכיל בתוכו הצלפות אנחנו לא מדברים רק על הצורה ה״קלאסית״, בה אחד מצליף בשני עם אביזר מותאם. המחשבה האנושית היא דבר מדהים, ולאורך השנים אנשים מצאו המון צורות מקוריות וייחודיות לשילוב ההנאה מהצלפות בסקס שלהם.

אחד השילובים היצירתיים ביותר הוא שילוב של הצלפות בתוך משחק תפקידים. בין אם תבחרו לדמיין שאתם תלמיד/ה שמוענשים על ידי המורה, אסיר/ה וסוהר/ת או כל תרחיש אחר שיגרום לכם להתרגש – תמיד תוכלו לשלב את ההצלפות ולהפוך את כל האירוע למרגש הרבה יותר.

אילו אביזרי מין מתאימים לסאדו הצלפות?

העולם של אביזרי סאדו הוא עולם רחב ומסועף שלא מפסיק להמציא את עצמו מחדש. לדעתנו, האביזר שהכי מתאים לסקס מהסוג הזה הוא הספאנקר. כבר לא צריך להשתמש בשוטים ישנים על מנת להנות מהצלפות בסקס, אלא אפשר לבחור אחד מתוך מגוון הספאנקרים המיועדים במיוחד למטרה הזו. ניתן למצוא דגמים בגדלים, צורות ועיצובים שונים שיתאימו למידת הכאב המענג שאתם רוצים לחוות ולסוג התחושה שיגרום לכם להנאה. אפשר למצוא שוטים קלאסיים, ספאנקרים העשויים מעץ או מבד דמוי עור ואפילו כאלו בעלי ניטים לאנשים ההרפתקנים ביותר בסביבה.

אם עשינו לכם חשק להתנסות בסאדו הצלפות עם בן או בת הזוג שלכם, אנחנו ב-״G69״ נשמח לעזור לכם להגשים את הפנטזיה. אנחנו חנות סקס בפתח תקווה ששמה לעצמה למטרה לעזור לכמה שיותר אנשים להפוך את הסקס להם למהנה ומענג יותר. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון המוצרים שלנו באתר או לבוא לבקר אותנו בחנות הפיזית! אם יש לכם שאלות או שאתם מתלבטים בין כמה דגמים שתפסו לכם את העין, נשמח לדבר אתכם בטלפון: 052-5270501.

/ 5.