מאמרים

סטראפ און – כי מי צריך גבר?

()

תמיד פנטזת והשתעשעת עם הרעיון איך זה מרגיש במיטה להיות הגבר?
הכירי את הסטראפ און – דילדו עם רתמה שמחברים בדיוק למקום הנכון, כך שתוכלי באמצעות גופך לחדור לפרטנרית שלך, או אפילו לפרטנר 😉

סוגי סטראפ און שונים

כאמור, סטראפ און מורכב למעשה משני חלקים – רתמה ודילדו. ישנן סוגי רתמות שונות אשר אליהן ניתן להתאים דילדואים שונים. הרתמה מחברת את הדילדו אל הגוף, על פי רוב באזור המותניים בדומה לאיבר המין הזכרי. ישנן סוגי רתמות השונות המתאימות לצרכים שונים:

  • שתי רצועות – בסוג סטרפ און זה, רצועה אחת עוברת סביב המותניים כמו חגורה, והשניה עוברת בין הרגליים.
  • שלוש רצועות – בסוג זה רצועה אחת עוברת סביב המותניים וישנן שתי רצועות נוספות המתלבשות על כל ירך.
  • רתמת עור – עור הינו חומר נוח וחזק אשר ניתן להתאימו בצורה טובה לגוף.
  • רתמת בד – רתמת בד משמשת בעיקר עבור התאמה לרכיבים נוספים כגון מחוכים או סוגי הלבשה תחתונה אחרים.
  • רתמת פלסטיק – חלק מהרתמות עשויות מפלסטיק רך. סוג זה של רתמות נחשב לנוח פחות מחומרים אחרים.
  • רתמת לטקס או גומי – רתמות אלו מכסות את כל אזור המותניים והן לא מחוברות באמצעות רצועות. בסוג רתמה זה הדילדו עשוי להגיע עם הרתמה כמקשה אחת ולא בנפרד.

צורת הגירוי עבור לובש הרתמה

העוררות המינית אצל לובש הרתמה נגרמת בדרך כלל מלחץ על איברי המין, במיוחד הדגדגן במהלך השימוש. סטראפ און יכול להיות מעוצב באופנים שונים על מנת להגביר את הגירוי של הצד הלובש. חלק מהרתמות מעוצבות כאשר החלק הקרוב לאיבר המין הינו ללא רצועות על מנת לאפשר ללובש להתקין על גבי הסטרפאון אביזר מין נוסף לגירוי. בנוסף, ישנן רתמות המאפשרות בצורה מובנית גירוי פנימי או חיצוני של איבר המין בעזרת שימוש בויברטורים או דילדואים המורכבים בבסיס הריתמה.

התנוחות שבהן ניתן להשתמש בסטראפ און

ניתן להשתמש בסטרפ-און במספר תנוחות עיקריות:

  • דוגי סטייל – סגנון זה נחשב לפופולארי כי הוא מאפשר חדירה עמוקה. בתנוחה זו בן הזוג כורע על ברכיו ולובש הסטראפ-און חודר אליו מאחור.
  • תנוחה מיסיונרית – תנוחה זו מאפשרת לבני הזוג לראות זה את זה ולהתנשק במהלך האקט המיני.
  • תנוחה כפופה – בתנוחה זו בן הזוג כורע כשהוא רוכן קדימה ונשען על המיטה או על כסא. בדומה לדוגי סטייל, גם כאן החדירה היא מאחור.

לא עבור לסביות בלבד

מקובל לחשוב שסטרפ און הוא אביזר מין המיועד בעיקר עבור לסביות עקב המבנה המיוחד שלו. אולם, גם זוגות סטרייטים המעוניינים להכניס עניין לחיי המין שלהם עשויים ליהנות מהשימוש בו. הסטראפ און מאפשר לאישה לחדור אל פי הטבעת של הגבר בעת היפוך תפקידים לא שגרתי. השימוש בסטרפ-און בקרב זוגות סטרייטים מאפשר שבירה של התפקידים המגדריים המסורתיים תוך הכנסת ריגוש חדש, בלתי צפוי ומרענן לחדר המיטות.

אתר מומלץ לרכישת אביזרי מין

אביזרי מין ובכלל זה סטראפ-און, ניתן לרכוש באתרים מגוונים. אולם, כדאי לזכור כי מדובר באביזרים אינטימיים המוחדרים פעמים רבות לאיברי המין. משום כך, מומלץ לרכוש אביזרי מין באתר ותיק ואמין המציע ללקוחותיו גם שירות לקוחות. G69 הוא חנות סקס אונליין – אתר למכירת אביזרי מין הפועל החל משנת 2004. צוות האתר שלנו מורכב מעובדים מיומנים ומקצועיים שישמחו להעניק לכם שירות מעולה ולעמוד לרשותכם בכל רכישה.

/ 5.