מאמרים

סקס שליטה, משחקי שליטה ומה שביניהם

סקס שליטה
()

חלק גדול מהעולם של אביזרי המין, הוא ללא ספק עולם הסאדו-מאזו, אשר כולל בתוכו הרבה כאב, אך גם עונג רב. למרות שמדובר בתחום שעלול להרתיע ולעורר חשש בהתחלה, האנשים אשר יעזו לטבול את בהונותיהם במים האלו יגלו שמדובר גם בתחום אשר מלא ברגישות, הכלה ועדינות, שיכול לעורר עונג והנאה שלא תוכלו לחוות בשום דרך אחרת, באמצעות סקס שליטה שיצליח להביא אתכם אל הקצה. 

אבל איך בכלל נכנסים לעולם כזה, ומה הקשר של שליטה לעניין? המונחים סקס ושליטה אולי לא נדמים כה קשורים, אבל תתפלאו לגלות שדווקא בעת הענקת השליטה למישהו אחר, תוכלו לבסוף להתגבר על מחסומים ולהנות בצורה שלא הצלחתם בעבר. אם זה עדיין נשמע לכם מלחיץ, אל דאגה – אנחנו כאן כדי להנחות וללמד אתכם את כל מה שצריך לדעת על סקס, משחקי שליטה ומה שביניהם.

על סקס שליטה ואיך בדיוק השניים מתקשרים

אז איך בעצם שליטה תוכל להתבטא בסקס? יש לכך מגוון רב של תשובות מרגשות ונפלאות. למשל, צד אחד יוכל להיות מוגבל בצורה מסוימת – בין אם מדובר באזיקים לסקס המונעים אפשרות תנועה, כיסוי עיניים אשר מגביר את הריגוש ואת ההפתעה, או אפילו שלשלאות וחבלים אשר ירתקו אתכם לחלוטין ויעניקו לפרטנר או לפרטנרית שלכם שליטה מוחלטת עליכם ועל גופכם.

עוד דרך לבטא שליטה בסקס, היא דווקא פסיכולוגית יותר. למה הכוונה? סקס שליטה יכול להיות גם שליטה בהנאה של בן או בת הזוג: תוכלו לבקש מהם – או, במידה וזה מה שאתם נהנים ממנו, גם להכריח אותם – לגמור מתי שתחליטו, כמה שתחליטו, או לא לגמור כלל. כמובן ששליטה זו יכולה להיות מופנית גם אליכם. למרות שמדובר בחוויה שיכולה להיות מעט מלחיצה ומרתיעה בהתחלה, מהר מאוד אתם תגלו שהשילוב של סקס ושליטה הוא משחרר ואפילו מרגיע, שכן אתם מוסרים את המושכות לחלוטין למישהו אחר – או במקרה ההפוך, יכולים לנטול את השליטה ולהחליט בדיוק מה קורה ואיך.

איך ניתן להנות מהעולם הנפלא הזה?

אז איזה אביזרים, צעצועים ותוספות כדאי לרכוש לפני שנכנסים לעולם המרגש של סקס ושליטה? כאמור, יש מגוון מדורים ו"דרגות" שתוכלו לנדוד ביניהם, מדברים עדינים יותר כמו כיסויי עיניים ואזיקים, עד לחפצים קשוחים ומגבילים יותר. מקום טוב להתחיל בו יהיה בקשירה פשוטה למיטה באמצעות חבל או אזיקים, ובחינת הגבולות שלכם ושל הפרטנר או הפרטנרית. כך תוכלו לדעת מה ואיך אתם יכולים לבצע, גבולות שחשוב לבדוק במיוחד עבור המתחילים שביניכם.

אבל מה אם אתם מעוניינים במשהו קצת יותר… קשוח? למשל, דרך מעולה לשלב משחקי שליטה עבור אוהבי האקסטרים מביניכם – אשר יכולים להרשות לעצמם גם אביזרים קצת יקרים יותר – היא כלוב סאדו. כלוב זה יעניק לכם את היכולת לקשור ולהיקשר, להעניש ולהיענש, והרשימה עוד ארוכה. אין ספק שמדובר באפשרויות אינסופיות, וברגע שכלוב הסאדו יהיה בחזקתכם, ללא ספק תוכלו להעלות על דעתכם מגוון רב של רעיונות נוספים ומהנים. 

עולם שלם של סקס ושליטה ב G69

בדיוק מסיבות אלו הקמנו את G69 – חנות סקס בפתח תקווה, אשר נמנית בין החנויות המוכרות והאהובות בארץ. אצלנו תוכלו למצוא מגוון אביזרי למשחקי שליטה, כגון אזיקים, שוטים, כיסויי עיניים, חבלים, שלשלאות וכלובים – כדי להבטיח שלא משנה מה היא דרגת השליטה שאתם מחפשים, תוכלו להנות ממנה לאחר רכישה אצלנו בחנות. בקרו אותנו עוד היום כדי להגשים את הפנטזיות הפרועות ביותר שלכם, או היכנסו לאתר האינטרנט שלנו, ובצעו בו רכישה דיסקרטית ובטוחה.

/ 5.