מאמרים

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים להשתמש באביזרי מין בסקס?

שימוש באביזרי מין בסקס
()

יש אנשים שלמרות שהם באים עם ראש פתוח וניסיון מיני עשיר עדיין לא מצאו את הזמן ואת האומץ להתמודד עם תוספת שיכולה להיראות גם מעט מאיימת: אביזרי מין. לא מעט אנשים נרתעים מהם, על אף שהם יכולים להסב עונג רב וללמד אותם לא מעט על הגוף שלהם ועל הגוף של הפרנטרים שלהם.

אם אתם מרגישים מוכנים לפרוץ את הגבולות ולנסות לשלב אביזרי סקס שונים ביחסים שלכם, הגעתם למקום הנכון. אספנו עבורכם כמה טיפים ודברים שכדאי לדעת לפני הפעם הראשונה שאתם נכנסים למיטה עם כל אביזר שהוא.

חשוב להכיר את מגוון האפשרויות

אנחנו עוד רגע נמצאים בשנת 2024, ומגוון אביזרי המין שעומדים לרשותנו הוא עצום, כמעט בלתי נתפס. חשוב שתכירו את השפע שנמצא לכם ממש מתחת לאף, משום שאתם עלולים לפספס את האביזר שהכי מתאים לכם. אל תהססו להיכנס לאתרים השונים ולבצע קצת מחקר לפני הרכישה. 

אל תקפצו ישר לדברים הגדולים

כשזה מגיע לאביזרי מין יש איזושהי תפיסה שישר צריך ללכת בגדול, בין אם זה לבחור בדילדואים הכי גדולים שיש או ישר לרכוש את האביזרים הכי מתקדמים ומורכבים שיש. העצה שלנו היא דווקא הפוכה – תתחילו בקטן. כפי שבסקס לא ישר מתחילים מהתנוחות הכי מתקדמות ומורכבות שיש, כך גם בשימוש עם האביזרים. התחילו את המסע שלכם עם אביזרי המין מהאביזרים הקטנים יותר, כאלו שיאפשר לכם להבין מה אתם אוהבים יותר ומה אתם אוהבים פחות.

דעו את הגבולות שלכם

אחד מהז׳אנרים הפופולאריים ביותר של אביזרי מין הם אביזרי הסאדו, אך כמו סאדו עצמו – הם לא מתאימים לכולם. יש מי שמאוד ייהנו מהם בעוד שאחרים יכולים לחוות אותם ככואבים או לא נעימים. לכן, רגע לפני שאתם מגיעים לקופה ולמרות הסקרנות, חשוב שתכירו את הגבולות שלכם, מה נעים לכם ומה לא.

אם אתם מרגישים הרפתקנים ומוכנים לשינוי, מאוד יכול להיות שאביזרי סאדו יהיו בדיוק התוספת שאתם צריכים.

תחשבו על הפרנטר/ית שלכם

כשאנחנו ניצבים אל מול מדף אביזרי המין, לפעמים עולה נטייה די טבעית לחפש אחר האביזרים שיפיקו הכי הרבה עונג עבורנו, אבל מה עם הפרנטר שלנו? במיוחד אם אתם מגיעים לחנות כזוג שרוצים לפלפל את היחסים ביניהם, חשוב להשקיע באביזרים שמותאמים לשני הבני הזוג.

תוכלו למצוא אביזרי מין לאישה שישמשו אותה בזמן החדירה, אביזרי מין לגבר שיעזרו לו להאריך את המשחק המקדים ואביזרים ששניכם תוכלו להנות מהם בשימושים ובאופנים שונים. 

תשקיעו באיכות שלהם

בסופו של היום, אביזרי מין הם חפצים שעושים את דרכם אל האזורים וחלקי הגוף הכי רגישים שלנו, כך שאביזרים לא איכותיים ולא נעימים עלולים להוביל לתחושות לא נעימות ובמקרים קיצוניים אפילו לפציעות. בדיוק בגלל זה, אחרי שהחלטתם כי אתם מעוניינים להתחיל להשתמש באביזרי מין, יש לקנות אותם רק מחנויות סקס מורשות אשר מייבאות אותם מהיצרנים המוכרים והבטוחים ביותר בארץ ובעולם. 

אנחנו ממליצים לכם לקרוא את הטיפים שלנו בקפידה ובסבלנות, משום שהם יוכלו לעזור לחוויה הראשונית שלכם להיות טובה ונעימה הרבה יותר. אם אתם עדיין מחפשים חנות סקס בפתח תקווה שתאפשר לכם לרכוש את כל מה שאתם צריכים בשביל סשן מהנה ומענג, אנחנו ב-G69 מזמינים אתכם לקפוץ ולבקר אותנו!

בחנות שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של אביזרי מין שיעזרו לכם למצוא דרכים חדשות של עונג. במידה ויש לכם שאלות או תהיות נוספות אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון: 052-5270501.

/ 5.