מאמרים

תנוחות סקס שאתם חייבים לנסות

תנוחות סקס
()

אין שום דבר רע בלרצות לשבור שגרה, לגוון או לחדש, ועבור זוגות רבים, הרצון הזה מתבטא בחדר המיטות בעיקר באחת הבחירות הבסיסיות ביותר – באיזו תנוחה לבחור. במיוחד עבור אלו מכם שלא רוצים להשתמש באביזרים כמו תחפושות סקסיות או כדומה, הפתרון הכי טוב עבור רענון היחסים וחיי המין יכול להיות תנוחות סקס חדשות שאותן תוכלו לנסות יחדיו. כאן תוכלו למצוא את המדריך עבור תנוחות הסקס שעשויות להתאים לכם – וגם אם לא, אין ספק שתהנו מאוד לנסות…

איזה תנוחות סקס כדאי לנסות עבור זוגות מתחילים

אם אתם חדשים – בתור זוג, כלומר לא נמצאים הרבה זמן יחד, או באופן כללי לא מנוסים מדי בקיום יחסי מין – אין ספק שהחלק הזה נועד בשבילכם. אלו הן התנוחות שכדאי לזוגות מתחילים לנסות (אפשר ומומלץ לשלב עם משחקים סקסיים!), לא רק כדי להנות אלא גם כדי להתחבר ולהכיר טוב יותר.

Cowgirl

בדיוק כמו שהיא נשמעת, התנוחה הזו מציבה את האישה מעל הגבר, בישיבה שדומה לרכיבה (עם הרגליים לצדדים) – ומכאן השם. מדובר בתנוחה שמאפשרת קשר עין, ובכך תקשורת טובה והבנה בין בני הזוג, שתאפשר לכם להבין מה כל אחד אוהב או לא אוהב באותו הרגע.

מיסיונרי

התנוחה המיסיונרית היא אולי התנוחה הקלאסית ביותר, אבל אין ספק שהיא כזאת מסיבה מצוינת. גם כאן מתאפשר קשר עין בין בני הזוג באמצעות הימצאות השניים בשכיבה, האחד מעל השנייה, אבל מדובר בתנוחה קרובה יותר המאפשרת להתחבק, ולכן היא הפכה לאחת התנוחות הנפוצות ביותר עבור זוגות שמחפשים יחסים אינטימיים, קרובים ואוהבים.

תנוחות סקס מיוחדות ומפתיעות

אם אתם זוג קצת יותר מנוסה או ותיק – בחיים באופן כללי, או בזוגיות שלכם עצמכם באופן ספציפי – יכול להיות שהתנוחות הקודמות הן כבר עניין שבשגרה עבורכם, ולכן, יכול להיות שהרעיונות הבאים יתאימו לכם קצת יותר. עבור אלו מכם שמחפשים את הריגוש והייחוד, הנה כמה הצעות מעניינות, מומלץ לשלב עם תכשירים:

The Hook

מדובר באחת התנוחות המרגשות והמענגות ביותר, עבור שני הצדדים. בתנוחה זו, האישה שוכבת על הגב ומניחה את הקרסוליים על כתפיו של הגבר כאשר הוא מעליה, וכך נוצרת זווית מצוינת עבור חדירה עמוקה ואינטנסיבית. גם כאן תוכלו לשלב קשר עין עם הפרטנר או הפרטנרית, מה שרק יעצים ויחזק את החוויה.

עמידה

אין משהו יותר מרגש מלהחליף לחלוטין את המנח של הגוף בעת קיום יחסים – ואם אפשר להפוך מלהיות מאוזנים למאונכים, אין שינוי גדול מזה. יחסי מין בעמידה תוכלו לבצע במספר וריאציות, וכולן יהיו מהנות: כיפוף האישה על משטח וחדירה מאחור, או חדירה קדמית כאשר רגלי האישה מסביב מותניו של הגבר.

אז איזו תנוחה הכי טובה?

בסופו של דבר, אין מספר מוגבל של תנוחות אשר קיימות – תוכלו לנסות את כולן, ולהחליט איזו תנוחה היא הטובה ביותר עבורכם, המהנה והמענגת ביותר. אם אתם מעוניינים לחקור יותר לעומק את המגוון הרב של תנוחות סקס, תוכלו למצוא מקורות רבים בנושא במקום לא צפוי: כל חנות סקס אשר מכבדת את עצמה תציע גם ידע ומומחיות בתחום, בין אם באמצעות אנשי צוות מקצועיים שישמחו להסביר לכם על הנושא, או ספרים כמו קאמה סוטרה וכרכים דומים. אצלנו ב-G69, למשל, תוכלו למצוא לא רק צעצועי מין או אביזרי סאדו, אלא גם מגוון מקורות שיעזרו לכם להחליט בדיוק איזה תנוחות סקסיות אתם רוצים לנסות הלילה. בקרו אותנו עוד היום בחנות שלנו בפתח תקווה, או בחנות האינטרנטית שלנו.

/ 5.