מאמרים

סקס עם אזיקים – עולם של אפשרויות מענגות

סקס עם אזיקים
()

תמיד הסתקרנתם לנסות סקס עם אזיקים אבל פחדתם שאולי לא מדובר במשהו שמתאים לכם? כדאי שתחשבו שוב! אזיקים לסקס הם רק אביזר אחד מתוך עולם אביזרים שלם שיכול לפלפל את חיי המין שלכם ולחשוף אתכם לעולם חדש ושלם של עונג.

סקס עם אזיקים הוא לא סקס אלים?

ממש לא! אנשים רבים בישראל ובעולם כולו משתמשים באביזרי סאדו במהלך יחסי המין עם הפרטנרים שלהם בצורה פתוחה ובטוחה שלא גולשת לאלימות משום סוג שהוא. אנחנו רגילים לחשוב על אזיקים כמשהו שלילי יחסית המקושר לאלימות ועבירה על החוק, אבל אם תהיו מספיק פתוחים למחשבות אחרות תוכלו לגלות עולם חדש שכלל לא הכרתם.

סקס עם אזיקים – למי כדאי לנסות?

לדעתנו, כל אחד, כל אחת וכל זוג צריכים לנסות סקס עם אזיקים לפחות פעם אחת. כל אחד מאיתנו אוהבים לתפוס תפקידים אחרים במהלך קיום יחסי מין: יש מי שאוהבים לקחת שליטה על הסיטואציה ולהוביל את כל המפגש המיני, בעוד שאחרים מעדיפים שיובילו אותם אל תוך החוויה המינית. השימוש באזיקים יכול לעודד אתכם לנסות את התפקידים האחרים לשם שינוי, לוותר קצת על השליטה ולראות עולם של סקס אחר שאולי לא יצא לכם להיחשף אליו עד עכשיו.

האם כואב להשתמש באזיקים?

אחד הדברים הטובים ביותר בסקס עם אזיקים הוא האפשרות להתאים אותם ולהשתמש בהם בצורה שהכי מתאימה לכם. ניתן להדק את האזיקים כך שהם ילחצו מעט יותר על הגוף (במידה וזה מה שעושה לכם את זה ונעשה בהסכמה), כך שהשימוש בהם יכול להיות מעט כואב. עם זאת, ניתן להשתמש בהם גם בצורה רפויה יחסית שלא תכאיב כלל ותאפשר לכם להנות מיחסי המין כמו בדרך כלל. בואו ונספר לכם יותר מזה: היום אפשר למצוא לא מעט אזיקים העטופים בפרווה נעימה שמפרידה בין הברזל לבין הגוף ותהפוך את כל החוויה לרכה הרבה יותר.

האם סקס עם אזיקים הוא הצעד הראשון אל עבר סקס BDSM?

זוגות ואנשים רבים בוחרים להשתמש באזיקים כאביזר הראשון שיחשוף אותם אל העולם הבדס״מי. עם זאת – ממש לא מדובר במשהו שהוא בגדר חובה. יכול להיות שתנסו את האזיקים ופחות תתחברו אליהם, זה לגיטימי במאת האחוזים, אבל הניסיון שלנו לימד אותו שבמרבית המקרים השימוש באזיקים חושף את המשתמשים לעולם של עונג שהם לא הכירו ומעלה בהם את החשק ללמוד עוד על העולם הזה ולהתנסות במגוון רחב של אביזרים ומכשירים שהם לא הכירו עד לאותו רגע.

האם אזיקים הם מוצר יקר?

ממש לא! כמו שהיום ניתן למצוא שפע ומגוון של מוצרי סקס, כך גם ניתן למצוא הרבה דגמים של אזיקים שיוכלו להתאים לכם בדיוק – וגם המחירים בהתאמה. תוכלו למצוא זוגות אזיקים בעלי תג מחיר של כמה עשרות שקלים, ומנגד למצוא גם אזיקים המגיעים עם סט קשירה איכותי בעלות של כמתאים שקלים. לא משנה אם אתם מתחילים או שאתם כבר חובבי אזיקים מושבעים: תוכלו למצוא בקלות ובמהירות את האזיקים שמתאימים לכם במחיר נוח.

אז עשינו לכם חשק להתחיל ולהתנסות בסקס עם אזיקים ואתם מחפשים חנות סקס בפתח תקווה? אתם לא צריכים לחפש יותר! אצלנו ב-״G69״ תוכלו למצוא אזיקים עמידים ובטיחותיים שיעזרו לכם לחקור את המיניות שלכם ולהגיע לקשר עמוק ונעים יותר עם הפרטנר/ית. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לגלוש באתר ולהתרשם מהמוצרים שלנו. במידה ותצטרכו עזרה או שיעלו לכם שאלות תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון: 052-5270501.

/ 5.